خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق 12 کیلووات

موتور برق 12 کیلووات سیم پیچ مس برند استریم

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    موتور برق بنزینی چهارزمانه 12 کیلووات برند موکیتا، دسته چرخ دار

    موتور برق موکیتا مدل MK15000DXEW

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    تولید برق برای فضاهای کارگاهی و آنهم در شرایط سیار و یا مناطق دور دست بحث الزامی است. این در حالی ا‌ست که حتی برای تأمین برق در یک محیط اداری و یا خدماتی بزرگ و فروشگاهی باید دستگاه موتور برق توانمند را تهیه کنیم. قاعدتا وقتی بحث راه‌اندازی تجهیزات کارگاهی در میان است، استفاده از موتور برق سه فاز نیازی همیشگی است. در این سطح کار با موتور برق ۱۲ کیلو وات توصیه می‌شود.

    موتور برق ۱۲ کیلو وات عملا یک سطح کاربردی از مولدهای متوسطی است که در تیپ ژنراتوری طراحی شده‌ است و قادر است تا جمع کاملی از تجهیزات متعارف کارگاه را بدون هیچ  مشکل و محدودیتی راه‌اندازی کند. از طرفی تمامی برندها برای تولید چنین مولدهایی در سطح ۱۲ کیلو وات از خروجی های سه فاز استفاده می‌کنند تا به ‌راحتی قادر به ‌کار با تجهیزات برق ۳۸۰ ولت نیز باشند. یک موتور برق بنزینی و یا دیزلی ۱۲ کیلو وات هر برند در سطح حرفه‌ای از فضاهای کارهای سنگین محیط کارگاه طراحی شده ‌است.

    کاربرد موتور برق ۱۲ کیلو وات

    کاربردهای موتور برق ۱۲ کیلو وات برای فضاهای کارگاهی است. مقدار توان تولید شده چنین مولدهای بسیار فراتر از پوشش نیازهای خانگی است، اما مقدار توان کاملاً ایده‌آل برای حضور در سطح تجهیزات برق سه فاز کارگاه نیز می‌باشد. از بالابرهای ساختمانی تا میکسرهای بتن‌سازی و حتی تجهیزات مانند میلگردبر را می‌توانیم با این سطح از مولدهای ۱۲ کیلو واتی راه‌اندازی کنیم. توان این مولد آنچنان مطلوب است که برای تأمین برق مجتمع‌های مسکونی، فضاهای خدماتی از قبیل مراکز درمانی و یا اداره‌های بزرگ و حتی کلینیک‌های بزرگ مناسب است. البته عموما این مولدها را با استفاده از موتور دیزلی طراحی می‌کنند که در این ‌صورت کاملا مناسب نصب و راه‌اندازی در مناطق دور دست با دسترسی دشوار و یا کارهای طولانی ‌مدت و حتی فعالیت‌های سیار است. از این‌ رو می‌تواند دیزل ژنراتوری کوچک و کاملا کاربردی برای حضور در فعالیت‌های بزرگ باغبانی و راه‌اندازی پمپ‌های بزرگ و قدرتمند باشد.

    موتور برق بنزینی 12 کیلووات برند موکیتا چین، سیم پیچ مس

    ویژگی‌های موتور برق ۱۲ کیلو وات

    موتور برق ۱۲ کیلو وات در سطح فعالیت‌های کاملاً کارگاهی استفاده می‌شود. بنابراین تمامی برندهای تولید کننده انواع ژنراتور این محصول را با استفاده از آلترناتیو تمام مس با قابلیت تولید برق سه فاز ۳۸۰ ولت طراحی می‌کنند. در عین ‌حال تمامی ژنراتورهای ۱۲ کیلو وات از خروجی تک‌فاز جریان بالا نیز در اختیار دارند که می‌تواند در کارها از قبیل جوشکاری مورد استفاده قرار بگیرد. تمام خروجی‌های مذکور را به سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ AVR مجهز می‌کنند.

    اما در سمت دیگر مولدهای ۱۲ کیلو وات عموماً از موتورهای دیزلی استفاده شده ‌است. موتورهای دیزلی از نوع تک یا دو سیلندر با عملکرد ۴ زمانه و هوا خنک که با جانمایی سیستم استارتی راه‌اندازی می‌شوند. در عین ‌حال برخی از برندها ژنراتور ۱۲ کیلو وات را با سیستم راه‌اندازی اتوماتیک ATS طراحی کرده‌اند تا برای نصب در فضاهای حساس خدماتی و ساختمانی و برای راه‌اندازی برق اضطراری کارایی داشته باشند.

    مولدهای ۱۲ کیلو وات از قابلیت تولید برق در سطح جریان بالا و راه‌اندازی تجهیزات قدرتمند اعم از تکفاز و یا سه فاز برخوردار هستند. اما در کل باید این توان را در سطح دیزل ژنراتورهای کارگاهی قرار بدهیم. البته برخی از مدل‌های طراحی ‌شده این دستگاه از نوع موتور بنزینی هستند که برای کار در آب ‌و هوای متفاوت و شرایط متغیر مناسب بوده و کاربردی گسترده دارند.

    موتور برق 12 کیلووات المکس چین، سیم پیچ مس

    صدای موتور برق ۱۲ کیلو وات

    موتور برق ۱۲ کیلو وات از سری مولدهای سطح بالا مناسب برای شرایط سیار، فعالیت‌های باغبانی، نصب در فضاهای ساختمانی و مجتمع‌های مسکونی است. اما به ‌هر حال توان و حجم موتور این دستگاه آنقدر بزرگ است که قطعاً حین کار صدای قابل‌ توجهی تولید خواهد شد. در شرایط کلی مقدار صدای تولید شده این مولدهای ۱۲ کیلو واتی در حدود ۷۶ الی ۸۵ دسی بل است. این مقدار صدا برای محیط کارگاه و یا فعالیت‌های باغبانی نیز چالش‌ برانگیز نیست. اما قطعا برای نصب در فضاهای ساختمانی و خدماتی مانند محیط اداری و یا بیمارستانی و… مقدار بالایی محسوب می‌شود. لذا معمولا این مولدهای ۱۲ کیلو واتی را با استفاده از کانوپی طراحی می‌کنند که در این ‌صورت حجم صدای تولید شده دستگاه تا حد بسیار کمتری کاهش پیدا خواهد کرد.

    قیمت موتور برق ۱۲ کیلو وات

    قیمت موتور برق ۱۲ کیلو وات در میان مولدهای نیمه ‌سنگین قرار می‌گیرد. این مقدار توان عملاً از قدرتمندترین انواع موتور برق بنزینی و یکی از مولدهای سبک در سطح دیزل ژنراتور است. لذا این توان با قرار گرفتن در تیپ مولدهای بنزین سوز از گران‌ترین آنها و در صورت قرار گرفتن در سطح مولدهای گازوئیل ‌سوز از ارزان‌ترین آنها می‌باشد.

    قیمت موتور برق ۱۲ کیلو واتی با توجه به نوع موتور، نوع سیستم آلترناتور، تجهیزات و امکانات کار شده در آن و موضوعاتی از قبیل امکان راه‌اندازی ATS و یا شاسی استارتی و چرخ دار و خروجی جریان بالا و… محاسبه می‌شود. از طرفی نام و نشان برند سازنده در تعیین قیمت این مولدها نقش کاملا برجسته‌ای دارد.

    • حجم صدای ایده‌آل موتور برق ۱۲ کیلو واتی برای نصب در فضاهای اداری چه مقدار است؟

      صدای تولید شده دستگاه در حد ۷۵ دسی‌بل برای کار در محیط کارگاهی مناسب است. اما برای مصارف ساختمانی بهتر است که از مدل‌های کانوپی شده تهیه کنید.

    • برای کارهای طولانی ‌مدت موتور برق ۱۲ کیلو وات بنزینی بهتر است یا دیزلی؟

      اگر حجم کار شما بسیار زیاد و طولانی است توصیه می‌کنیم که از دیزل ژنراتور ها تهیه کنید.

    • اگر بخواهیم از دیزل ژنراتور برای شرایط اضطراری استفاده کنیم کدام مدل مناسب است؟

      در صورت نصب در شرایط اضطراری تهیه مدل‌ها با استارت ATS توصیه می‌شود.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: