خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق هوندا المکس مدل SH5000

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق هوندا المکس مدل SH5000
  • موتور برق هوندا المکس مدل SH5000
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

انتخاب دستگاه موتور برق موضوعی کاملاً تخصصی و مهندسی شده‌ است. زیرا دستگاه مورد نظر باید توان کافی راه‌اندازی تجهیزات شما را داشته باشد. البته خیلی‌ها علاقه دارند تا مولدهای مانور پذیر با قابلیت کار کردن در شرایط مختلف از جمله موتور برق 4.5 کیلو وات را تهیه کنند. در این توان کاربردی نیز می‌توانید از دستگاه موتور برق المکس مدل SH5000 تهیه کنید که در فهرست بهترین دستگاه‌های تولید برق خانگی و با امکان راه‌اندازی در فضاهای گوناگون خدماتی و اداری طراحی ‌شده است.

موتور برق المکس مدل SH5000 دستگاهی با طراحی ساده و قابلیت تولید برق تکفاز با توان نامی 3.2 کیلو وات است که می‌تواند تا حداکثر توان 4.5 کیلو وات را به ‌راحتی تولید نماید. این موتور برق بنزینی به‌ سادگی راه‌اندازی شده و در بسیاری از فضاهای سبک کارگاهی و یا ساختمان‌های اداری و خدماتی قابلیت کارکردی بهینه را دارد.

مشخصات فنی موتور برق المکس مدل SH5000

المکس مدل SH5000 دستگاهی همه‌کاره، مانور پذیر و در عین ‌حال جان ‌سخت با موتور خوش نفس از برند هوندا است. توان نامی این موتور برق المکس در حدود 3.2 کیلو وات است. اما از توانایی تولید حداکثر 4.5 کیلو وات توان الکتریکی برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت AC برخوردار است. همچنین در سیستم آلترناتور تمام مس این موتور برق تک فاز خروجی ۱۲ ولت DC نیز پیش‌ بینی ‌شده است.

برای ساخت این دستگاه از موتور برند هوندا مدل GX270 استفاده ‌شده است که موتوری تک سیلندر با عملکرد ۴ زمانه و هوا خنک است. ظرفیت تک سیلندر این موتور نیز ۲۷۰ سی‌سی است که تحت عملکردی آرام و پایدار مقدار صدای ۷۲ دسی‌بل را تولید کرده و قادر است تا به مدت ۸ ساعت کار متوالی فعالیت نماید. این موتور به روش هندلی راه‌اندازی می‌شود و روش راه‌اندازی آن ساده و قابلیت آن برای تولید برق با کمترین اعوجاج پایدار است. زیرا در طراحی این دستگاه از سیستم مدرن و مجهز AVR برای تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ استفاده‌ شده است.

جدول مشخصات فنی موتور برق المکس مدل SH5000

مشخصات فنی بخش موتور
مدلالمکس SH5000
نوع موتورتک سیلندر و ۴ زمانه
قدرت موتور8 اسب بخار
سیستم خنک ‌کنندههوا خنک
نوع سوخت مصرفیبنزینی
ظرفیت مخزن سوخت6 لیتر
ظرفیت مخزن روغن0.6 لیتر
نوع سیم پیچتمام مس
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه۵۴ کیلوگرم
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع)۶۰×۴۹×۴۹ سانتی‌متر
چرخ و دستهندارد
میزان صدای تولیدی۷۲ دسی‌بل
سیستم استارتاستارتی
میزان کارکرد دستگاه۸ ساعت
مشخصات فنی بخش خروجی
توان خروجی3.2 کیلو وات
توان ماکزیمم4.5 کیلو وات
نوع برق خروجیDC/AC
ولتاژ خروجی۲۲۰ ولت / ۱۲ ولت
جریان خروجی۲۰ آمپر
تعداد خروجی DC۱ عدد
تعداد خروجی AC۲ عدد

کاربردهای موتور برق المکس مدل SH5000

المکس مدل SH5000 دستگاهی است که برای انجام هر نوع فعالیت تولید برق در سطح متوسط از ساختمان تا کارگاه آمادگی کامل دارد. اول اینکه این دستگاه با توانایی تولید برق تک‌فاز در توان 4.5 کیلو وات یک مولد خوش نفس خانگی است که به ‌راحتی تمام تجهیزات متعارف فضاهای خانگی را راه‌اندازی خواهد کرد. در عین ‌حال برای نصب در فروشگاه‌های متوسط، اداره‌های کوچک و مراکز خدماتی کارایی دارد. زیرا عملکرد آن کم‌صدا و به لطف استفاده از سیستم مدرن AVR برق تولید شده کمترین اعوجاج را دارد. در هنگام کار با موتور برق بنزینی المکس مدل SH5000 نگران افت ولتاژ و یا اوور لود هنگام نوسان بار نباشید. این دستگاه را می‌توانید در پروژه‌های سبک کارگاهی و باغبانی استفاده کنید. در موتور این دستگاه از سیستم قطع کن اتوماتیک در صورت کاهش سطح روغن استفاده ‌شده که عملکرد آن را هر چه مطمئن‌تر می‌سازد.

قیمت موتور برق المکس مدل SH5000

قیمت موتور برق بنزینی المکس مدل SH5000 در سطح بالا از میان مولدهای نیمه کارگاهی و یا مولدهای قدرتمند خانگی قرار دارد. در این دستگاه از موتور بهینه هوندا استفاده‌ شده است که از بهترین‌های بازار است. اما به ‌هر حال قیمت موتور برق المکس مدل SH5000 با توجه به کارایی و کیفیت ساخت و در مقایسه با دیگر محصولات هم‌تراز ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: