خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق لوتیان مدل LT9000ES2

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق 8.5 کیلووات لوتیان، دسته چرخ دار
  • موتور برق 8.5 کیلووات لوتیان، دسته چرخ دار
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در شرایط کارگاهی مانند فعالیت‌های سیار و یا راه‌اندازی یک کارگاه موقت لازم است تا دستگاه موتور برق کاملاً توانمندی را تهیه کنید. در چنین شرایطی قطعاً به تهیه مولدی پرقدرت مانند موتور برق 8.5 کیلو وات نیاز پیدا می‌کنید. اگر به چنین سطح توان بالایی فکر می‌کنید، چطور است که بر قدرت و کارایی و کیفیت ساخت موتور برق لوتیان مدل LT9000ES2 اعتماد کنید. این موتور برق چینی با قابلیت تولید 8.5 کیلو وات برق تکفاز طراحی‌ شده است و در عمل یک دستگاه با شرایط کار بهینه در فضاهای سبک و سیار کارگاهی است.

این موتور برق لوتیان با شاسی مکعبی و در ابعادی به نسبت کوچک برای یک دستگاه توانمند 8.5 کیلو واتی از نوع چرخ‌دار طراحی‌ شده است تا قابلیت جابجایی آن ساده باشد. در عین ‌حال همچون تمامی محصولات لوتیان از طراحی جان ‌سخت، کارکرد قابل ‌اعتماد و البته قیمت مناسبی برخوردار است.

مشخصات فنی موتور برق لوتیان مدل LT9000ES2

لوتیان مدل LT9000ES2 قوی‌ترین موتور برق بنزینی طراحی ‌شده از برند لوتیان است که قادر است تا 8.5 کیلو وات برق تک‌فاز را تولید نماید. لوتیان برای ساخت این محصول از آلترناتور تمام مس با راندمان بالا و دو عدد خروجی ۲۲۰ ولت AC و یک خروجی ۱۲ ولت DC طراحی کرده ‌است. خروجی‌های تک‌فاز این دستگاه از قابلیت جریان دهی صنعتی برخوردار هستند. همچنین در این دستگاه از رگولاتور تنظیم ولتاژ AVR استفاده ‌شده است.

در سمت دیگر این دستگاه موتور برق تک‌فاز محصول برند لوتیان از موتور تک سیلندر با عملکرد ۴ زمانه از نوع هوا خنک استفاده ‌شده است. ظرفیت تک ‌سیلندر این موتور نیز ۴۶۰ سی‌سی است که قادر است تا قدرتی معادل ۱۶ اسب بخار را تولید نماید. این موتور با در اختیار داشتن مخزن سوخت ۲۵ لیتر برای ۸ ساعت کار متوالی آمادگی کامل دارد. در عین ‌حال از هر دو نوع سیستم استارتی و یا هندلی برای راه‌اندازی آن استفاده ‌شده است.

موتور برق لوتیان 8.5 کیلووات

جدول مشخصات فنی موتور برق لوتیان مدل LT9000ES2

مشخصات فنی بخش موتور
مدللوتیان مدل LT9000ES2
نوع موتورتک سیلندر و ۴ زمانه
قدرت موتور۱۶ اسب ‌بخار
سیستم خنک ‌کنندههوا خنک
ظرفیت مخزن سوخت۲۵ لیتر
ظرفیت مخزن روغن۱.۱ لیتر
نوع سیم‌ پیچتمام مس
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه۸۹ کیلوگرم
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع)۵۴×۵۳×۶۹ سانتی‌متر
چرخ و دستهدارد
میزان صدای تولیدی۷۵ دسی‌بل
سیستم استارتهندلی، استارتی
میزان کارکرد دستگاه۸ ساعت
مشخصات فنی بخش خروجی
توان خروجی۸ کیلو وات
توان ماکزیمم8.5 کیلو وات
نوع برق خروجیDC/AC
ولتاژ خروجی۲۲۰ ولت / ۱۲ ولت
تعداد خروجی DC۱ عدد
تعداد خروجی AC۲ عدد
تجهیزات جانبیدفترچه، آچار، دسته، باتری

کاربردهای موتور برق لوتیان مدل LT9000ES2

از نگاه کاربردی لوتیان مدل LT9000ES2 یک دستگاه رده بالا و کاملاً کارگاهی است که با در اختیار داشتن 8.5 کیلو وات توان برق تک‌فاز به ‌راحتی قادر است تا هر نوع تجهیز کارگاهی از نوع تکفاز ۲۲۰ ولت را به شکل انفرادی راه‌اندازی کند و در عین ‌حال مستعد نصب و کار در فضاهای بزرگ اداری، خدماتی و باغبانی است.

موتور برق بنزینی لوتیان، چرخ دار، سیم پیچ مس، استارتی، باطری

قیمت موتور برق لوتیان مدل LT9000ES2

قیمت موتور برق لوتیان مدل LT9000ES2 در سطح مولدهای رده‌ بالای کارگاهی است و در مقایسه با دیگر مولدهای صنعتی از نوع تکفاز بازار و با توجه به کیفیت ساخت و کارایی این محصول در رده‌بندی مولدهای اقتصادی و به‌صرفه با ارزش خرید متوسط قرار می‌گیرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: