خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق هوندا المکس مدل SH6000

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق هوندا المکس ژاپن مدل sh6000
  • موتور برق هوندا المکس ژاپن مدل sh6000
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای تهیه موتور برق جهت راه‌اندازی تجهیزات برق خانه و یا کارگاه و حتی فعالیت‌های باغبانی و فروشگاهی باید هوشمندانه اقدام کرده و دستگاهی با ظرفیت مناسب را تهیه کنید. برای همین است که بسیاری از مصرف ‌کنندگان علاقه به خرید مولدهای همه‌کاره مانند موتور برق ۵.۵ کیلو وات دارند تا در هر شرایطی از آنها استفاده کنند. موتور برق المکس مدل SH6000 در همین توان کاربردی طراحی‌ شده است و به ‌عنوان یکی از مطمئن‌ترین مولدهای کوچک اما همه‌کاره بازار معرفی شده ‌است.

این موتور برق المکس با استفاده از شاسی مقاوم و بدنه فلزی با طراحی مکعبی اما بدون چرخ و دسته ساخته شده ‌است. این دستگاه عملکردی پایدار و قدرتمند برای تولید حداکثر ۵.۵ کیلو وات برق تک‌فاز دارد. همچنین در ساخت آن از موتور خوش نفس برند هوندا مدل GX340 استفاده ‌شده است که این دستگاه را به یکی از برجسته‌ترین مولدهای بازار تبدیل می‌کند.

مشخصات فنی موتور برق المکس مدل SH6000

المکس مدل SH6000 دستگاه نیمه سنگین در جمع انواع موتور برق بنزینی است. برند المکس برای ساخت این دستگاه از آلترناتور تمام مس راندمان بالای ژاپنی با دو عدد خروجی برق AC و یک عدد خروجی برق ۱۲ ولت DC استفاده کرده‌ است. تمام خروجی‌ها تحت نظارت سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ AVR جریان دهی می‌شوند تا در مقابل هر نوع افت ولتاژ و یا اوور لود پایدار باشند.

در این موتور برق تک‌فاز ساخت برند المکس از موتور تک سیلندر با عملکرد ۴ زمانه برند هوندا نیز استفاده ‌شده است. این موتور با عنوان GX340 از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی است که با ظرفیت ۳۳۷ سی‌سی و راه‌اندازی هندلی و استارتی طراحی شده ‌است. موتور مذکور عملکردی آرام با راندمان بالا دارد و حداکثر صدای تولید شده آن نیز ۷۶ دسی بل است. از نظر فنی موتور برق المکس مدل SH6000 دستگاهی با قابلیت کار در شرایط مختلف است و یک مولد میان رده با توان ۵.۵ کیلو وات برق تک‌فاز معرفی شده ‌است.

جدول مشخصات فنی موتور برق المکس مدل SH6000

مشخصات فنی بخش موتور
مدلالمکس مدل SH6000
نوع موتورتک سیلندر و ۴ زمانه 
سیستم خنک ‌کنندههوا خنک
نوع سوخت مصرفیبنزینی
ظرفیت مخزن سوخت6.5 لیتر
ظرفیت مخزن روغن0.6 لیتر
نوع سیم‌پیچتمام مس
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه۶۵ کیلوگرم
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع)۴۹×۵۱×۶۰ سانتی‌متر
چرخ و دستهندارد
میزان صدای تولیدی۷۶ دسی بل
سیستم استارتاستارتی، هندلی
میزان کارکرد دستگاه۸ ساعت
مشخصات فنی بخش خروجی
توان خروجی۴ کیلو وات
توان ماکزیمم۵.۵ کیلو وات
نوع برق خروجیDC/AC
ولتاژ خروجی۲۲۰ ولت / ۱۲ ولت
جریان خروجی24 آمپر
تعداد خروجی DC۱ عدد
تعداد خروجی AC۲ عدد

کاربردهای موتور برق المکس مدل SH6000

المکس مدل SH6000 دستگاهی برای تولید ۵.۵ کیلو وات برق تکفاز است. این مقدار توان برای راه‌اندازی تمام تجهیزات الکتریکی در یک خانه متعارف از قبیل تلویزیون، یخچال، کولر، روشنایی و حتی پمپ آب کافی است. در مقابل توان کاملا ایده‌آلی برای انجام فعالیت‌های باغبانی راه‌اندازی پمپ آب‌هایی با توان 1.2 اسب بخار است. همچنین برای مصارف اداری، خدماتی و یا فروشگاهی نیز می‌توانید از این دستگاه کم‌صدای المکس استفاده کنید. خصوصاً که به لطف جانمایی سیستم AVR پیشرفته از قابلیت تنظیم درست سطح ولتاژ هنگام نوسان بار برخوردار است و در این ‌صورت خطرات مانند اوور لود و یا افت ولتاژ بسیار ناچیز است.

قیمت موتور برق المکس مدل SH6000

المکس برند مطرح در بازار کنونی داخل ایران است. زیرا برای ساخت موتور برق‌های این شرکت از موتورهای خوش نفس برند هوندا استفاده شده ‌است. هوندا از بهترین و نام‌آشنا ترین موتور سازهای جهانی است و حضور این کمپانی در تعیین قیمت محصولات المکس نقش دارد. قیمت موتور برق المکس مدل SH6000 در سطح میان رده از مولدهای خوش نفس سطح بالای خانگی و یا فعالیت‌های سبک کارگاهی قرار دارد که به نسبت قیمت و کارایی ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: