خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق هوندا المکس مدل SH4600EX

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق هوندا المکس مدل SH4600EX
  • موتور برق هوندا المکس مدل SH4600EX
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

استفاده از انواع موتور برق بخش پررنگی در کار با تجهیزات الکتریکی برای شرایط اضطراری، فعالیت‌های سیار، کارگاه‌های موقتی و حتی نیازهای خانگی و… است. بسیاری از مصرف‌ کنندگان نیز علاقه دارند تا از دستگاه موتور برق ۴ کیلو وات تهیه کنند. در این توان کاربردی می‌توانید از موتور برق المکس مدل SH4600EX تهیه کنید که دستگاهی قابل ‌اعتماد با امکان تولید برق تک فاز با حداکثر توان ۴ کیلو وات برای پوشش نیازهای خانگی و خدماتی است.

موتور برق المکس مدل SH4600EX دستگاهی ایده‌آل برای کارهای سیار و خانه باغ‌ها فاقد برق شهری است. این موتور برق بنزینی عملکردی آرام و کم‌صدا و البته پایدار دارد. همچنین به ‌راحتی نوسان بار را مدیریت کرده و از مشکلات مانند اوور لود و یا افت ولتاژ جلوگیری می‌کند. از این رو موتور برق تک‌فاز ایده‌آل فعالیت‌های سبک و سیار است.

مشخصات فنی موتور برق المکس مدل SH4600EX

المکس مدل SH4600EX دستگاهی با قابلیت تولید برق تک‌فاز در سطح توان کاربردی ۴ کیلو وات است. این موتور برق المکس با شاسی مکعبی و بدون چرخ و دسته اما در ابعادی کوچک طراحی ‌شده است. برای ساخت این دستگاه از موتور خوش نفس و تک سیلندر با عملکرد چهار زمانه برند هوندا مدل GX240 استفاده ‌شده است. این موتور تنفس طبیعی و هوا خنک است و به روش استارتی در کنار سیستم کمکی راه‌انداز هندلی کار می‌کند. ظرفیت تک ‌سیلندر موتور ۲۴۲ سی‌سی است و در هنگام فعالیت عملکردی آرام با حداکثر صدای تولید شده ۶۳ دسی‌بل دارد.

در سمت دیگر دستگاه از سیستم آلترناتور تمام مس راندمان بالا با قابلیت تولید برق در حداکثر توان ۴ کیلو وات استفاده‌ شده است. این آلترناتور از دو عدد خروجی AC و یک عدد خروجی ۱۲ ولت DC پشتیبانی می‌کند. در این دستگاه از سیستم AVR برای تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ نیز استفاده‌ شده است. مشخصات فنی این دستگاه برای فعالیت‌های سنگین ساختمانی و خانگی و یا فعالیت‌های سبک و دم‌دستی صنعتی و کارگاهی مناسب است.

موتور برق 4 کیلووات برند هوندا المکس ژاپن

جدول مشخصات فنی موتور برق المکس مدل SH4600EX

مشخصات فنی بخش موتور
مدلالمکس مدل SH4600EX
نوع موتورتک سیلندر و ۴ زمانه
سیستم خنک‌ کنندههوا خنک
نوع سوخت مصرفیبنزینی
ظرفیت مخزن سوخت۲۸ لیتر
ظرفیت مخزن روغن۱.۱ لیتر
نوع سیم‌پیچتمام مس
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه۶۳ کیلوگرم
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع)۷۰×۵۴×۴۹ سانتی‌متر
چرخ و دستهندارد
میزان صدای تولیدی۶۳ دسی‌بل
سیستم استارتاستارتی، هندلی
میزان کارکرد دستگاه۸ ساعت
مشخصات فنی بخش خروجی
توان خروجی3.2 کیلو وات
توان ماکزیمم۴ کیلو وات
نوع برق خروجیDC/AC
ولتاژ خروجی۲۲۰ ولت / ۱۲ ولت
جریان خروجی۱۸ آمپر
تعداد خروجی DC۱ عدد
تعداد خروجی AC۲ عدد

کاربردهای موتور برق المکس مدل SH4600EX

از نگاه کاربردی المکس مدل SH4600EX دستگاهی همه‌کاره برای تولید برق تکفاز است. توان تولید شده این دستگاه ۴ کیلو وات است که هم برای راه‌اندازی تجهیزات الکتریکی یک خانه متعارف مانند تلویزیون، یخچال، کولر، پمپ کوچک خانگی و چند عدد روشنایی کافی است و هم قابلیت حضور در فعالیت‌های سبک کارگاهی، راه‌اندازی موتور پمپ‌های باغبانی و یا فعالیت در ساختمان‌های اداری و خدماتی را دارد. خصوصاً که به لطف بهره‌مندی از سیستم AVR پیشرفته برق با سطح ولتاژ ثابت بدون احتمال افت ولتاژ و یا اوور لود را تولید می‌کند.

قیمت موتور برق المکس مدل SH4600EX

برند المکس با بهره‌مندی از موتورهای خوش نفس و قدرتمند هوندا به‌ همراه آلترناتورهای تمام ژاپنی در فهرست ارزشمندترین مولدهای بازار قرار دارد. نام و آوازه هوندا کافی است تا هر کسی به محصول عرضه ‌شده المکس اعتماد کند. البته قیمت محصولات این برند نیز در امتداد نام هوندا جایگاه بالای بازار را دارد. قیمت موتور برق المکس مدل SH4600EX در سطح میان رده از مولدهای سبک کارگاهی قرار گرفته که در مقایسه با کارایی و کیفیت ساخت ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: