خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق لوتیان مدل LT3600EN

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق بنزینی برند لوتیان توان 3 کیلووات، سیم پیچ مس
  • موتور برق بنزینی برند لوتیان توان 3 کیلووات، سیم پیچ مس
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای راه‌اندازی تجهیزات الکتریکی خانه از چه نوع موتور برق استفاده می‌کنید؟ قطعاً قریب‌ به ‌اتفاق مصرف ‌کنندگان حرفه‌ای تهیه موتور برق ۳ کیلو وات را می‌پسندند. چرا که توان کافی برای راه‌اندازی تمام تجهیزات متعارف خانگی است. در این ‌صورت اگر به ‌دنبال محصولی خوش‌ ساخت با قیمت مناسب هستید، موتور برق لوتیان مدل LT3600EN با قابلیت تولید حداکثر توان ۳ کیلو وات برق تکفاز بهترین گزینه است.

این دستگاه موتور برق لوتیان از طراحی ساده با ابعاد مکعبی شکل به ‌همراه شاسی مقاوم فلزی و دو دسته برای جابجایی ساده طراحی شده ‌است. دستگاهی با خصوصیات فنی کامل و قابلیت‌های تولید برق بدون اعوجاج در مدت زمان طولانی است. این موتور برق چینی در فهرست اقتصادی‌ترین مولدهای خانگی قرار دارد که از نظر کیفی و کارایی توان رقابت با بهترین‌های بازار را دارد.

موتور برق لوتیان ۳ کیلو وات مدل LT3600EN

مشخصات فنی موتور برق لوتیان مدل LT3600EN

لوتیان مدل LT3600EN یک دستگاه موتور برق تکفاز با قابلیت تولید حداکثر ۳ کیلو وات توان الکتریکی است. در این دستگاه از آلترناتور تمام مس به‌ همراه ۳ عدد خروجی شامل ۲ عدد خروجی تک‌فاز ۲۲۰ ولت AC و یک عدد خروجی ۱۲ ولت DC استفاده شده ‌است. البته خروجی‌ها تحت نظارت سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ AVR جریان دهی می‌شوند که در صورت نوسان بار از مشکلات مانند اوور لود و یا افت ولتاژ جلوگیری خواهد کرد.

در این موتور برق بنزینی ساخت برند لوتیان از موتور تک‌ سیلندر با عملکرد ۴ زمانه از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی استفاده ‌شده است که به روش هندلی راه‌اندازی می‌شود و قادر است تا در حداکثر سرعت 3000 دور بر دقیقه قدرتی معادل ۷ اسب بخار را تولید نماید. این دستگاه با شاسی مکعبی و ابعاد کوچک از بهترین مولدهای سبک خانگی با رویکرد اقتصادی در بازار است.

  

جدول مشخصات فنی موتور برق لوتیان مدل LT3600EN

مشخصات فنی بخش موتور
مدللوتیان مدل LT3600EN
نوع موتورتک سیلندر و ۴ زمانه
قدرت موتور۷ اسب بخار
سیستم خنک ‌کنندههوا خنک
نوع سوخت مصرفیبنزینی
ظرفیت مخزن سوخت۱۵ لیتر
ظرفیت مخزن روغن0.6 لیتر
نوع سیم پیچتمام مس
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه40 کیلوگرم
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع)450×420×720
چرخ و دستهندارد
میزان صدای تولیدی۶۸ دسی‌بل
سیستم استارتهندلی
میزان کارکرد دستگاه۸ ساعت
مشخصات فنی بخش خروجی
توان خروجی2.8 کیلو وات
توان ماکزیمم۳ کیلو وات
نوع برق خروجیDC/AC
ولتاژ خروجی۲۲۰ ولت / ۱۲ ولت
جریان خروجی8.4 آمپر
تعداد خروجی DC۱ عدد
تعداد خروجی AC۲ عدد

کاربردهای موتور برق لوتیان مدل LT3600EN

از نگاه کاربردی لوتیان مدل LT3600EN دستگاهی برای تولید برق در سطح خانگی است. چرا که قادر است تا برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت را با توان ایده‌آل ۳ کیلو وات و کاملاً بدون اعوجاج تولید نماید. از این دستگاه می‌توانید برای راه‌اندازی تجهیزات برق متعارف یک خانه مانند تلویزیون، یخچال کوچک، کولر کوچک و چند عدد روشنایی بدون نگرانی بابت افت ولتاژ و یا اوور لود استفاده کنید. از طرفی برای نصب و کارهای سبک باغبانی، فعالیت‌های سیار و واحدهای کوچک فروشگاهی نیز کارایی دارد.

مولد برق لوتیان توان 3 کیلووات، سیم پیچ مس

قیمت موتور برق لوتیان مدل LT3600EN

لوتیان برند قابل ‌اعتماد و اقتصادی از کشور چین است. این شرکت در سال‌های اخیر تلاش کرده تا محصولات خود را با رعایت تمامی استانداردهای روز دنیا و با استفاده از قطعات فنی مرغوب ساخته و در آنها از امکانات مدرن و کامل استفاده کند. از این نظر باید محصولات برند لوتیان را رده‌ بالا و خوش قیمت نام‌گذاری کنیم. قیمت موتور برق لوتیان مدل LT3600EN در سطح میان رده از مولدهای خانگی قرار دارد. این محصول بهترین بازار نیست، اما از اقتصادی‌ترین های بازار است که تمام المان‌های لازم برای تهیه یک موتور برق قابل ‌اعتماد را تأمین خواهد کرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: