خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق رونیکس مدل 4792

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق رونیکس مدل 4792، بنزینی قرمز رنگ
  • موتور برق رونیکس مدل 4792، بنزینی قرمز رنگ
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در پوشش نیازهای مسافرتی لازم است تا هدفمند و کارآمد از دستگاه موتور برق مناسب استفاده کنید. البته اگر قرار است تا چندین تجهیز ساده مسافرتی را راه‌اندازی کنید، تهیه موتور برق ۲ کیلو وات توصیه می‌شود. برای دستیابی به این توان کاملاً کاربردی نیز می‌توانید از دستگاه موتور برق رونیکس مدل 4792 استفاده کنید. این دستگاه در ابعادی کوچک با شاسی مقاوم اما بدون چرخ برای مانور سریع و کارکرد ساده اهداف مسافرتی طراحی ‌شده است.

موتور برق رونیکس مدل 4792 دستگاهی از سری موتور برق تک فاز با طراحی کیفی است که در ابعادی کوچک و برای جابه‌جایی ساده در شرایط مسافرتی و سیار طراحی ‌شده است. این موتور برق رونیکس می‌تواند سطح ولتاژی کاملاً پایدار با کمترین مقدار اعوجاج را تولید نماید که برای کارکرد انواع تجهیزات برقی در شرایط مسافرتی ایده‌آل است.

مشخصات فنی موتور برق رونیکس مدل 4792

رونیکس مدل 4792 یک دستگاه موتور برق بنزینی سبک برای فعالیت‌های مسافرتی است که به شکل کیفی و در ابعادی کوچک و کاملاً سبک ‌وزن طراحی ‌شده است. در این دستگاه از سیستم اینورتری برای تولید برق با توان 2 کیلو وات در سطح تک‌فاز و ولتاژ ۲۲۰ ولت AC استفاده ‌شده است. همچنین این موتور برق چینی با بکارگیری سیستم AVR قادر است تا سطح ولتاژ خروجی خود را در مقداری ثابت محفوظ نگه‌ داشته و از نوسان بار در اهداف سیار جلوگیری کند. در عین ‌حال با ضریب قدرت ۱ و  بهره‌مندی از خروجی ۱۲ ولت از نوع ۵ آمپر شرایط کاربردی ایده‌آل در بسیاری از اهداف سبک و مانور پذیر را دارد.

برای ساخت این دستگاه موتور برق کیفی محصول برند رونیکس از موتور تک ‌سیلندر و کوچک با عملکرد ۴ زمانه از نوع بنزینی و هوا خنک استفاده‌ شده است که به شکل هندلی راه‌اندازی می‌شود. ظرفیت تک ‌سیلندر این موتور نیز ۹۹ سی‌سی است و با عملکردی آرام و کم‌صدا در حد ۶۸ دسی‌بل فعالیت می‌کند.

موتور برق 2 کیلووات اینورتور رونیکس، سیم پیچ مس

جدول مشخصات فنی موتور برق رونیکس مدل 4792

مشخصات فنی بخش موتور
مدلرونیکس مدل 4792
نوع موتورتک سیلندر و ۴ زمانه 
سیستم خنک ‌کنندههوا خنک
نوع سوخت مصرفیبنزینی
ظرفیت مخزن سوخت4.1 لیتر
ظرفیت مخزن روغن0.51 لیتر
نوع سیم پیچتمام مس
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه18.5 کیلوگرم
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع)۵۵×۳۱×۴۹ سانتی‌متر
چرخ و دستهندارد
میزان صدای تولیدی۶۸ دسی بل
سیستم استارتهندلی
میزان کارکرد دستگاه۸ ساعت
مشخصات فنی بخش خروجی
توان خروجی1.7 کیلو وات
توان ماکزیمم۲ کیلو وات
نوع برق خروجیDC/AC
ولتاژ خروجی۲۲۰ ولت / ۱۲ ولت
جریان خروجی۵ آمپر
تعداد خروجی DC۱ عدد
تعداد خروجی AC۲ عدد

کاربردهای موتور برق رونیکس مدل 4792

موتور برق رونیکس مدل 4792 یک دستگاه برای پوشش فعالیت‌های مسافرتی است. این موتور برق از نوع کیفی است و با وزن سبک طراحی ‌شده و در عین ‌حال می‌تواند توان قابل‌ توجه 2 کیلو وات را تولید نماید که از قابلیت کافی برای راه‌اندازی تجهیزات ساده برق تک‌فاز کمپینگ برخوردار است. در عین ‌حال از برق DC این دستگاه می‌توانیم برای راه‌اندازی بسیاری از ملزومات مسافرتی استفاده کنیم.

قیمت موتور برق رونیکس مدل 4792

رونیکس از برندهای خوش‌نام در بازارهای بین‌المللی است که محصولات خود را با کیفیت ساخت خوب و قیمت رقابتی عرضه می‌کند. قیمت موتور برق رونیکس مدل 4792 نیز در سطح مولدهای سبک کیفی قرار گرفته و از جمله تجهیزات خوش قیمت و اقتصادی است که ارزش خرید متوسط اما قابل اعتمادی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: