خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق ویلسون

موتور برق بنزینی ویلسون 8.5 کیلووات سیم پیچ مس، زرد رنگ

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    همیشه به نیروی برق شبکه سراسری دسترسی ندارید، این در حالی است که در بسیاری از کارهای ساختمانی و کارگاهی به راه‌اندازی تجهیزات الکتریکی نیاز پیدا می‌کنید. در چنین شرایطی تنها راهکار استفاده از موتور برق با ظرفیت مناسب است. برای تهیه محصول خوش قیمت نیز می‌توانید به انواع موتور برق چینی اعتماد کنید. مانند سری محصولات موتور برق ویلسون که از بهترین‌های بازار هستند و با قیمت کاملاً رقابتی به فروش می‌رسند.

    ویلسون برند شناخته ‌شده‌ی چینی است که حضوری پیوسته و تأثیرگذار را در بازارهای جهانی تجربه می‌کند. این برند چینی در طراحی انواع سیستم‌های تولید برق خانگی تا کارگاهی و صنعتی فعال است. طراحی دیزل ژنراتورهای سه فاز برجسته‌ترین محصولات این برند است. البته این برند طیف کاربردی از انواع موتور برق بنزینی را نیز طراحی ‌کرده که به ‌قرار زیر هستند.

    انواع رنج‌های موتور برق ویلسون

    برند ویلسون از معدود شرکت‌های چینی است که انحصاراً در زمینه طراحی انواع مولدهای ساختمانی و یا صنعتی فعالیت می‌کند. لذا موتور برق بنزینی ویلسون از مهمترین محصولات در سبد متنوع این برند چینی است. البته ویلسون در برنامه‌ای هدفمند تمامی نیازهای گوناگون از مصارف ساختمانی تا صنعتی را پیش ‌بینی کرده ‌است. بر این اساس تنوع کاملاً کاربردی از رنج‌های مولد ویلسون موجود هستند. این رنج‌ها به قرار زیر است:

    مولد‌های مسافرتی ویلسون

    ویلسون برای مسافرت حرفه‌ای شما برنامه دارد، چرا که انواع مدل‌های قابل ‌حمل با وزن سبک و طراحی کوچک را در توان‌های 650 الی ۱۳۰۰ وات طراحی کرده‌ است. تمامی مدل‌ها از قابلیت تولید برق DC، تولید برق AC بدون اعوجاج و کارکرد کم‌صدا برخوردار هستند.

    مولدهای خانگی ویلسون

    بخش پررنگی از سبد محصولات ویلسون در سطح مصارف خانگی است. در این کلاس انواع موتور برق بنزینی ویلسون از توان ۲.۲ الی حداکثر 3.8 کیلو وات حضور دارند. تمامی این مولدها از نوع بنزین سوز و تکفاز هستند، اما برخی از آنها با استفاده از راه‌انداز الکتریکی طراحی شده‌اند. در عین ‌حال این مولدهای خانگی عملکردی آرام، کم‌صدا و کم‌مصرف دارند. همچنین در طراحی برخی مدل‌ها از شاسی چرخ‌دار استفاده ‌شده است تا مناسب کار در شرایط سیار نیز باشند.

    مولد کارگاهی ویلسون

    مولد‌های ویلسون در رنج توان ۶ الی 8.5 کیلو وات از نوع کارگاهی هستند. البته ویلسون تمامی این مول‌های موتور برق بنزینی را با قابلیت تولید برق تکفاز طراحی کرده ‌است. اما همگی این مولدها دارای خروجی برق صنعتی بوده و حتی در برخی از آنها قابلیت راه‌اندازی اضطراری (ATS) نیز پیش‌ بینی ‌شده است تا در کل از بهترین محصولات مناسب مصارف کارگاهی باشند.

    ویژگی‌های موتور برق ویلسون

    مولدهای بنزین سوز طراحی‌ شده برند ویلسون در سطح میان رده از محصولات بازار قرار دارند، اما در بهره‌مندی از سیستم‌های مدرن و قابلیت‌های برجسته فنی کم از دیگر رقبا ندارند. ویلسون برای ساخت تمامی مولدها از حضور موتورهای تک‌ سیلندر اما خوش نفس با عملکرد ۴ زمانه استفاده کرده ‌است. تمامی این موتورها از نوع تنفس طبیعی و هوا خنک هستند. اما برخی از مدل‌ها با استفاده از سیستم راه‌انداز مدرن ATS طراحی شده‌اند.

    موتور برق ویلسون، بنزینی، چرخ دار، دسته

    تنوع گسترده از پوشش نیازهای مسافرتی تا مولدهای خانگی و کارگاهی از دیگر ویژگی‌های محصولات ویلسون است. از طرفی برای تمامی این محصولات استفاده از شاسی مقاوم، ابعاد کوچک، عملکرد روان و تولید صدای کم پیش‌ بینی ‌شده است. در عین ‌حال سیم‌پیچ تمام مس، راه‌اندازی سریع با تنظیمات ساده، سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ (ATS) به ‌همراه سنسور تشخیص روغن و... از دیگر ویژگی‌های انواع مولدهای ویلسون است.

    قیمت موتور برق ویلسون

    قیمت مناسب در کنار کارایی ایده‌آل و کیفیت ساخت خوب نکته کلیدی انواع موتور برق بنزینی ویلسون است. ویلسون از برندهای هوشمند چینی بازار است که توانسته تا قیمت مناسب را با کیفیت بالا و قابلیت‌های کاربردی همراه سازد. قیمت موتور برق ویلسون با توجه به طراحی موتور ۴ زمانه، شاسی‌های مقاوم، سیستم مدرن تنظیم اتوماتیک سطح ولتاژ و همچنین سیم پیچ تمام مس و… مقرون‌ به ‌صرفه است و ارزش خرید بالایی دارد. اما در کل قیمت مدل‌های مختلف آن را با توجه به توان، امکانات فنی و کنترلی، قابلیت کارکرد طولانی ‌مدت، شاسی چرخ‌دار و برخورداری از خروجی صنعتی و… دسته‌بندی می‌کنند.

    سوالات متداول در مورد ژنراتور برق ویلسون

    • برای طراحی برق اضطراری ساختمان می‌توانیم از محصولات ویلسون استفاده کنیم؟

      بله، شرکت ویلسون از روش راه‌اندازی اتوماتیک (ATS) در برخی از محصولات خود استفاده کرده ‌است.

    • مقدار صدای تولید شده محصولات ویلسون حین کار چه مقدار است؟

      صدای تولید شده انواع مولد ویلسون به نوع کاربری آنها بستگی دارد. به ‌عنوان مثال مقدار صدای مدل‌های مسافرتی بسیار کم در حدود ۶۲ دسی بل است.

    • شرایط تأمین قطعات یدکی انواع موتور برق ویلسون در ایران چگونه است؟

      این برند سال‌ها در ایران فعال است و در این مدت شبکه توزیع قطعات یدکی مناسبی را تدارک دیده است.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: