خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق هوندا المکس مدل SH3200EX

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق هوندا المکس مدل SH3200
  • موتور برق هوندا المکس مدل SH3200
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

وقتی برای فعالیت‌های سیار به ‌دنبال تهیه موتور برق هستید، لازم است تا چند نکته از قبیل توان کافی، وزن سبک، ابعاد کوچک و شرایط حمل‌ و نقل ساده را بررسی کنید. برای کارهای گسترده اما سیار معمولاً از انواع موتور برق ۲.۲ کیلو وات تهیه می‌کنند. در این توان کاربردی نیز می‌توانید از دستگاه موتور برق المکس مدل SH3200EX تهیه کنید. این موتور برق تک‌فاز طراحی ساده، ابعادی کوچک و کارایی لازم برای مدیریت فعالیت‌های سیار آنهم در مدت زمان طولانی را دارد.

موتور برق بنزینی المکس مدل SH3200EX دستگاهی با کارکرد آرام و تولید صدای ناچیز است. از طرفی مصرف سوخت موتور بهینه و هوندا این دستگاه در محدوده استاندارد قرار گرفته و در ساخت آن از قطعات مرغوب و جان‌ سخت استفاده ‌شده است تا در کل دستگاهی مطمئن و خوش قیمت برای کارهای سبک باشد.

مشخصات فنی موتور برق المکس مدل SH3200EX

المکس مدل SH3200EX یک دستگاه موتور برق بنزینی از نوع خانگی است که در ابعادی کوچک و وزن سبک طراحی‌ شده است. توان عرضه شده این موتور برق المکس حداکثر 2.6 کیلو وات برق تک‌فاز ۲۲۰ ولت AC است. البته این دستگاه علاوه‌ بر دو خروجی AC خود از یک خروجی ۱۲ ولت DC نیز پشتیبانی می‌کند. آلترناتور کار شده در این دستگاه ساخت ژاپن و تمام مس است که تحت نظارت سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ جریان خروجی‌ها را مدیریت می‌کند.

برای ساخت موتور برق المکس مدل SH3200EX از موتور تک سیلندر و ۴ زمانه برند هوندا مدل GX160 استفاده ‌شده است. ظرفیت تک‌ سیلندر این موتور نیز ۱۶۳ سی‌سی است و با مکانیزم هوا خنک از نوع تنفس طبیعی کار کرده و عملکرد آن آرام و کم‌صدا است. حداکثر صدای تولید شده این موتور فقط ۶۴ دسی بل است.

موتور برق 2.2 کیلووات برند هوندا المکس

جدول مشخصات فنی موتور برق المکس مدل SH3200EX

مشخصات فنی بخش موتور
مدلالمکس مدل SH3200EX
نوع موتورتک سیلندر و ۴ زمانه
سیستم خنک‌ کنندههوا خنک
نوع سوخت مصرفیبنزینی
ظرفیت مخزن سوخت۱۷ لیتر
ظرفیت مخزن روغن0.6 لیتر
نوع سیم‌پیچتمام مس
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه44 کیلوگرم
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع)۶۲×۴۳×۴۹ سانتی‌متر
چرخ و دستهندارد
میزان صدای تولیدی۶۴ دسیبل
سیستم استارتهندلی
میزان کارکرد دستگاه۸ ساعت
مشخصات فنی بخش خروجی
توان خروجی۲.۲ کیلو وات
توان ماکزیمم2.6 کیلو وات
نوع برق خروجیDC/AC
ولتاژ خروجی۲۲۰ ولت / ۱۲ ولت
جریان خروجی11.7 آمپر
تعداد خروجی DC۱ عدد
تعداد خروجی AC۲ عدد

کاربردهای موتور برق بنزینی المکس مدل SH3200EX

المکس مدل SH3200EX موتور برق کوچک با قابلیت تولید برق تک‌فاز به توان محدود 2.6 کیلو وات است. این مقدار توان به هیچ حالت برای راه‌اندازی تجهیزات کارگاهی، باغبانی و حتی خدمات شهری مناسب نیست. اما توان ایده‌آل برای راه‌اندازی تجهیزات الکتریکی یک خانه کوچک و یا راه‌اندازی تجهیزات سیار مانند برگزاری کمپینگ‌ها و برنامه‌های مسافرتی است. وزن این دستگاه فقط ۴۴ کیلوگرم و ابعاد مکعبی آن کمتر از 0.5 متر است و در هنگام فعالیت صدای حداکثر ۶۴ دسیبل تولید می‌کند. تمام ایده‌آل‌هایی که برای در اختیار داشتن یک دستگاه سیار و مسافرتی کافی است.

قیمت موتور برق المکس مدل SH3200EX

این محصول ساخت برند المکس و از برجسته‌ترین مولدهای بازار است. برند المکس با به‌کارگیری از موتورهای خوش نفس هوندا تبدیل به نامی آشنا و صاحب سبک در طراحی و ساخت انواع موتور برق شده ‌است. همه می‌دانیم که هوندا ژاپنی از بهترین موتور سازهای جهانی است. از طرفی دستگاه مذکور در جمع خوش قیمت‌های بازار قرار دارد. قیمت موتور برق المکس مدل SH3200EX در سطح میان رده از مولدهای سبک و خوش نفس برند هوندا و در فهرست بهترین مولدهای مسافرتی بازار قرار می‌گیرد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: