خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق روستر

موتور برق روستر توان 8.5 کیلووات، سیم پیچ مس، بنزینی

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    راه‌اندازی تجهیزات الکتریکی در شرایط بحرانی و یا فعالیت‌های سیار و حتی مواقع مسافرت و یا حضور در مکانی دور افتاده و روستایی، تنها از طریق موتور برق امکان ‌پذیر است. با این ‌وجود این دستگاه گرانقیمت و حساس است و قطعاً نمی‌توانیم به ‌سادگی به محصول هر برندی اعتماد کنیم. اگر برای خرید مولد خوش قیمت با کیفیت ساخت خوب و کارایی مطمئن دست ‌به ‌کار هستید، تهیه انواع موتور برق روستر را توصیه می‌کنیم.

    روستر برند چینی است که در این سال‌های اخیر محصولات خوبی از طراحی و عرضه انواع مولدهای بنزینی ارائه کرده ‌است. موتور برق بنزینی بخش بزرگی از محصولات این برند چینی است که با ارائه امکانات خوب، کیفیت ساخت مناسب و توان‌های کاملاً کاربردی طراحی شده‌اند. در عین ‌حال اغلب محصولات این برند چینی از قیمت بسیار مناسب در مقایسه با رقبای هم‌تراز بازار خصوصاً دیگر چینی‌های بازار برخوردار هستند. این در حالی است که چه از نظر کیفی و چه از نظر کارایی و مورد اطمینان بودن کم از آنها ندارند.

    انواع رنج‌های موتور برق روستر

    برند چینی روستر در برنامه‌ای جامع و کاملاً هوشمندانه سری متنوع از توان‌های کاربردی را عرضه کرده ‌است. انواع رنج‌های موتور برق روستر برای فعالیت‌های مسافرتی، خانگی، کارگاهی و حتی صنعتی و پوشش نیازهای سیار هستند. دسته‌بندی این محصولات به قرار زیر است:

    موتور برق بنزینی روستر مدل RSG3840

     یک مولد سبک خانگی با حد توان 3.1 کیلو وات از نوع تکفاز است که برای پوشش نیازهای متداول خانه‌های کوچک طراحی شده‌ است.

    موتور برق بنزینی روستر، سیم پیچ مس، 3 کیلووات قرمز رنگ

    موتور برق بنزینی روستر مدل RSG9540E

    مولد تکفاز و قدرتمند با توان 8.5 کیلو وات از برند روستر است که در سطح مدل‌های تکفاز و برای پوشش نیازهای کارگاهی و یا فعالیت‌های سیار طراحی ‌شده است.

    برق بنزینی روستر مدل موتور RSG7540E

    مولد تکفاز و بنزین سوز با توان 6.5 کیلو وات از برند روستر است. روستر این مولد را با هر دو روش راه‌انداز هندلی و الکتریکی برای کارهای سبک کارگاهی و یا تأمین برق فضاهای بزرگ مسکونی طراحی کرده ‌است.

    در این دسته‌ بندی از الگوی طراحی مولدهایی مناسب پوشش نیازهای خانگی، نیمه کارگاهی و تمام کارگاهی از نوع تکفاز استفاده شده ‌است. کافی است نوع نیاز خود به تأمین برق در شرایط اضطراری را بررسی کنید تا از سبد محصولات روستر هر مدل کارآمد با توان کافی را تهیه کنید.

    ویژگی‌های موتور برق روستر

    انواع موتور برق روستر از طراحی بر پایه الزامات فنی و کار در شرایط سخت برخوردار هستند. روستر در ساخت تمامی این مدل‌ها استفاده از موتورهای تک سیلندر بنزین سوز با عملکرد ۴ زمانه را پیش‌ بینی کرده است. این موتورها از نوع تنفس طبیعی و هوا خنک هستند که به هر دو روش استارتی و هندلی راه‌اندازی می‌شوند.

    صدای تولید شده مولد‌های روستر در حد استاندارد ۷۵ دسی‌بل تعریف ‌شده است که به نسبت رقبای هم‌تراز قابل ‌قبول است. در عین ‌حال مقدار مصرف سوخت متعادلی دارند. از طرفی این محصولات برند چینی روستر از امکان کارکرد طولانی‌ مدت و یا کار در شرایط سخت و پیچیده و حتی کار در آب‌وهوای خیلی سرد و یا خیلی گرم برخوردار هستند. جان سختی، تولید برق بدون اعوجاج، طراحی هوشمندانه با جانمایی امکانات مدرن و… از جمله ویژگی‌های برجسته انواع موتور برق روستر است.

    قیمت موتور برق روستر

    قیمت، برگ برنده محصولات روستر در سطح بازارهای جهانی خصوصاً بازار داخل ایران است. روستر برند پویای چینی است که توانسته تا محصولات خود را در کلاس طراز اول جهانی طراحی نماید. مادامیکه مولدهای خوش نفس و جان ‌سخت این برند با قیمت کاملاً رقابتی به فروش می‌رسند. قیمت موتور برق روستر در مقایسه با دیگر رقبای هم‌تراز خصوصاً دیگر چینی‌های بازار در حد متوسطی قرار دارد که با در نظر گرفتن کیفیت ساخت و کارایی محصول ارزش خرید بالایی دارند. این مولدها در هر سه مدل خانگی، نیمه کارگاهی و کارگاهی از خوش قیمت‌ترین های بازار در سطح مدل‌های میان رده محسوب می‌شوند.

    سؤالات متداول در مورد موتور برق روستر

    • آیا در مولدهای روستر امکان تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ پیش ‌بینی ‌شده است؟

      بله، این برند در تمامی محصولات خود از سیستم AVR برای تولید برق با کیفیت استفاده کرده ‌است.

    • شرایط تأمین قطعات یدکی موتور برق روستر چگونه است؟

      در حال ‌حاضر این برند حضوری پویا در بازار ایران را تجربه می‌کند و شبکه مناسبی از تأمین قطعات یدکی آن موجود است.

    • برای روانکاری موتور ۴ زمانه مولدهای روستر از چه نوع روغنی استفاده کنیم؟

      این موتورها طبق استاندارد مولدهای ۴ زمانه طراحی‌ شده و برای کارکرد به روغن نمره ۴۰ نیاز دارند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: