خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق جنرال پاور

موتور برق جنرال پاور

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    به منظور تامین انرژی الکتریکی در مواقع اضطراری از دستگاه موتور برق استفاده می‌شود. این وسیله‌ی کاربردی با احتراق و سوزاندن انواع سوخت فسیلی اقدام به تولید انرژی الکتریکی می‌نماید. انواع موتور برق بر اساس پارامترهای مختلف دسته بندی می‌گردند. سوخت مصرفی، میزان توان تولیدی، نوع برق تولیدی و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دستگاه ژنراتور برق برای دسته‌بندی هستند.

    موتور برق بنزینی با توجه به دسترسی آسان بنزین در ایران، مقبولیت بیشتری داشته و پرفروش‌تر می‌باشد. همین مسئله باعث شده تا تعمیرات این نوع از مولد، هزینه‌ی کمتری داشته باشد. از طرف دیگر موتور برق گازوئیلی با توجه به ساختار دستگاه و همچنین ویژگی‌های سوخت گازوئیل، مقاومت بیشتری در برابر آسیب از خود نشان می‌دهد. در کل نوع سوخت یکی از ویژگی‌های مهمی می‌باشد که در حین خرید دستگاه با توجه به کاربرد دستگاه باید در نظر گرفت.

    معرفی شرکت جنرال پاور چین، تولید کننده موتور برق جنرال پاور

    شرکت جنرال پاور چین یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان انواع مولد برق می‌باشد. این شرکت با بیش از ۳۰ سال تجربه در تولید انواع موتور برق فعالیت داشته و از این‌رو محصولاتی با تکنولوژی روز و با کیفیت در اختیار بازار جهانی قرار می‌دهد. تولیدات این شرکت در ایران نیز حضور داشته و می‌توان نوع بنزینی و گازوئیلی این برند را با توان‌های تولیدی متفاوت در بازار پیدا نمود.

    موتور برق جنرال پاور در ایران توسط شرکت‌های متفاوت فنی و بازرگانی وارد می‌شوند و با توجه به عدم حضور نماینده‌ی رسمی این برند در ایران، محصولات جنرال پاور دارای گارانتی نمی‌باشند.

    موتور برق جنرال پاور

    رنج توان موتور برق جنرال پاور

    با توجه به کاربرد متنوع مولد‌های برق، تمامی تولید کنندگان این دستگاه، از رنج کامل توان خروجی بر روی انواع محصولات خود، پشتیبانی می‌کنند. معمولا مولد‌های کم توان برای ایجاد روشنایی در منازل، مغازه‌ها، کمپ‌های مسافرتی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. مولد‌های با توان متوسط (بین ۳ تا ۸ کیلو وات) کاربرد گسترده‌تری در منازل و محل کار داشته و توانایی راه‌اندازی اکثر وسایل مورد استفاده‌ی روزانه‌ی افراد را دارا می‌باشد. ژنراتور‌های توان بالا نیز به منظور راه‌اندازی دستگاه‌های نیمه‌صنعتی و صنعتی در کارگاه‌ها و کارخانجات مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد.

    از این رو انتخاب نوع مولد برق، به کاربرد مد نظر خریدار وابسته بوده و علاوه بر سوخت مصرفی که در بالا به آن اشاره شد، کاربرد و توان تولیدی مولد، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در انتخاب دستگاه می‌باشد.

    ویژگی‌های موتور برق جنرال پاور

    با توجه به کیفیت بالای این برند و محصولات آن، می‌توان پیش بینی نمود که ویژگی‌های خاصی نیز بر روی محصولات جنرال پاور وجود داشته باشد. کیفیت بالای بدنه و موتور یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌باشد. دستگاه به مقدار مناسبی نسبت به رطوبت و ضربه، مقاومت از خود نشان می‌دهد. 

    سیم پیچی دینام دستگاه از جنس مس مرغوب می‌باشد که این مسئله باعث افزایش راندمان بخش ژنراتور خواهد شد. بر روی پنل دستگاه نیز با توجه به نوع برق خروجی (تک فاز یا سه فاز) تعداد مناسبی پریز استاندارد تعبیه شده است. علاوه بر خروجی ac بر روی پنل، معمولا یک عدد خروجی dc با ولتاژ ۱۲ ولت نیز مشاهده می‌گردد.

    ژنراتورهای توان بالا با توجه به سایز دستگاه و وزن آن، معمولا دارای چرخ و دسته برای جابجایی می‌باشند. این ویژگی نیز بر روی موتور برق جنرال پاور وجود دارد. 

    یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که بر روی انواع دستگاه قرار داده می‌شود، سیستم استارت با باطری برای راه‌اندازی دستگاه می‌باشد. در مولد‌های عادی، موتور دستگاه با هندل روشن می‌گردد. در برخی مدل‌ها سیستم استارت با باطری وجود داشته که این امر موجب راه‌اندازی بسیار ساده‌ی مولد خواهد شد.

    موتور برق جنرال پاور

    قیمت موتور برق جنرال پاور

    با توجه به ویژگی‌ها و کیفیت این برند همان طور که در بالا بیان شد، قیمت موتور برق جنرال پاور به نسبت سایر رقبای چینی این کمپانی کمی بالاتر می‌باشد. در بازار ایران نیز با توجه به تغییرات نرخ ارز، شاهد نوسانات قیمت انواع مولد می‌باشیم. با این حال ما در مجموعه‌ی نیکا ژنراتور همواره در تلاش هستیم تا بالاترین کیفیت را به همراه بهترین قیمت در اختیار خریداران محترم قرار دهیم.

    به منظور مشاوره، استعلام قیمت انواع مولد برق و خرید دستگاه مورد نظر خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

        مرتب‌سازی مقالات:

      • پیش‌فرض
      • جدید‌ترین
      • پربازدیدترین
      • بیشترین امتیاز

        جدید‌ترین مقالات:

      مشاهده مقالات بیشتر

      دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: