خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق دنیز مدل ZSP-9000

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق 7.5 کیلووات، استارتی، سیم پیچ مس برند دنیز
  • موتور برق 7.5 کیلووات، استارتی، سیم پیچ مس برند دنیز
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

در بسیاری از فعالیت‌های کارگاهی مانند راه‌اندازی کارگاه‌های موقتی و یا سیار لازم است تا دستگاه موتور برق با توان کافی و قابلیت تأمین جریان صنعتی تهیه کنید. موتور برق 7.5 کیلو وات محبوب‌ترین توان برای فعالیت در فضاهای کوچک کارگاهی و راه‌اندازی تجهیزات برق تکفاز است. برای تهیه و کار در این توان کاربردی می‌توانید از دستگاه موتور برق دنیز مدل ZSP-9000 تهیه کنید. این دستگاه کاملاً هوشمندانه با قابلیت تولید برق تک‌فاز در توان کاربردی 7.5 کیلو وات طراحی شده ‌است. این موتور برق چینی ظاهر جذاب با طراحی مدرنی دارد. در ساخت آن از قطعات فنی با کیفیت مناسب استفاده ‌شده است و از موتور قدرتمند و خوش نفس ۴۴۰ سی‌سی برخوردار است. تمام شرایطی که این موتور برق دنیز را به محصول کاملاً برجسته و کاربردی برای فضاهای کارگاهی تبدیل خواهد کرد.

مشخصات فنی موتور برق دنیز مدل ZSP-9000

دنیز مدل ZSP-9000 موتور برق تک‌فاز از نوع کارگاهی با قابلیت تولید 7.5 کیلو وات برق ۲۲۰ ولت است. در این موتور برق بنزینی از سیستم آلترناتور تمام مس راندمان بالا با دو عدد خروجی برق AC و یک عدد خروجی برق DC استفاده ‌شده است. تمامی این خروجی‌ها نیز تحت تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ AVR جریان دهی می‌شوند. از این رو به ‌راحتی قادر هستیم تا در خروجی صنعتی جریان بالای این دستگاه ۳۴ آمپر جریان راه‌اندازی بزرگترین موتورها را استخراج کنیم.

در سمت دیگر دستگاه و برای تولید توان کافی عملکرد آلترناتور از موتور تک ‌سیلندر و قدرتمند و هوا خنک با عملکرد ۴ زمانه استفاده‌ شده است که به روش تنفس طبیعی کار کرده و قادر است تا قدرتی معادل ۱۸ اسب بخار را تولید نماید. این موتور به روش استارتی راه‌اندازی می‌شود، اما به جهت اطمینان از کارکرد در هر شرایطی یک سیستم راه‌انداز هندلی نیز پیش‌ بینی ‌شده است.

موتور برق دنیز مدل 9000، استارتی، دسته چرخ دار، بنزینی

جدول مشخصات فنی موتور برق دنیز مدل ZSP-9000

مشخصات فنی بخش موتور
مدلدنیز ZSP-9000
نوع موتورتک سیلندر ۴ زمانه
قدرت موتور۱۸ اسب‌ بخار
سیستم خنک‌ کنندههوا خنک
نوع سوخت مصرفیبنزینی
ظرفیت مخزن سوخت۲۵ لیتر
ظرفیت مخزن روغن1.5 لیتر
نوع سیم‌پیچتمام مس
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه 80 کیلوگرم
چرخ و دستهندارد
میزان صدای تولیدی۷۸ دسیبل
سیستم استارتاستارتی، هندلی
میزان کارکرد دستگاه۸ الی ۱۰ ساعت
مشخصات فنی بخش خروجی
توان خروجی۷ کیلو وات
توان ماکزیمم7.5 کیلو وات
نوعی برق خروجیDC/AC
ولتاژ خروجی۲۲۰ ولت / ۱۲ ولت
جریان خروجی۳۴ آمپر
تعداد خروجی DC۱ عدد
تعداد خروجی AC۲ عدد

کاربردهای موتور برق دنیز مدل ZSP-9000

دنیز مدل ZSP-9000 دستگاه همه‌کاره تولید برق است که می‌تواند توانی معادل 7.5 کیلو وات برق تک‌فاز را با کمترین شدت اعوجاج و در شرایط کاملاً پایدار و طولانی‌ مدت تولید نماید. این مقدار توان برای استفاده در فضاهای کارگاهی کافی است. با توان 7.5 کیلو واتی به ‌راحتی قادر هستید که عموم تجهیزات سبک کارگاهی را به شکل انفرادی راه‌اندازی کنید. در عین ‌حال عملکرد این دستگاه آن‌قدر آرام و پایدار است که برای تأمین برق فضاهای اداری، خدماتی، مراکز درمانی و… کارایی داشته باشد.

قیمت موتور برق دنیز مدل ZSP-9000

دنیز برند شناخته ‌شده چینی در بازار کنونی کشور است. از جمله برندهایی که سابقه خوبی در عرضه انواع ماشین‌آلات کارگاهی داشته است و همواره محصولات خود را با قیمت مناسب و کاملاً رقابتی عرضه می‌کند. قیمت موتور برق دنیز مدل ZSP-9000 نیز در سطح میان رده از مولدهای سبک کارگاهی قرار دارد که به نسبت کارایی و کیفیت ساخت و در مقایسه با محصولات هم توان از دیگر برندهای مطرح بازار ارزش خرید آن مناسب است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: