خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق 9 کیلو وات

موتور برق  با توان 9 کیلووات، دسته چرخ دار، شاسی کالسکه ای

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    راه‌اندازی تجهیزات کارگاهی و حتی ملزومات الکتریکی ساختمان و سیستم‌های حساس در شرایط بحرانی مانند قطع جریان برق و حتی کار در مناطق روستایی و کارگاه‌های سیار امری الزامی است که باید از موتور برق قدرتمند و کارآمدی استفاده کنید. مانند موتور برق ۹ کیلو وات که برای راه‌اندازی در فعالیت‌های نیمه ‌سنگین کارگاهی و شرایط حساس و کارهای سخت و طولانی طراحی ‌شده است.

    انواع موتور برق ۹ کیلو وات از سری مولدهای رده ‌بالای قابل ‌حمل و البته مانور پذیر است. این توان کاربردی را در هر دو مدل از موتور برق بنزینی و یا دیزلی طراحی می‌کنند. برندهای تولید کننده این مولدها متنوع هستند که برای ساخت چنین موتور برق‌هایی معمولاً از شاسی چرخ‌دار، خروجی برق سه فاز، سیستم‌های کنترل و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ به ‌همراه عملکرد مطمئن و کارکرد برای مدت‌ زمان طولانی استفاده می‌کنند.

    کاربردهای موتور برق ۹ کیلو وات

    کاربردهای موتور برق ۹ کیلو وات گسترده‌ است. از فضاهای نیمه کارگاهی و راه‌اندازی انواع تجهیزات و دستگاه‌های برق تک‌فاز و یا سه فاز به ‌همراه استفاده در مصارف ساختمانی می‌توان از این سری موتور برق دیزلی و یا مدل‌های بنزینی آن استفاده کرد.

    بیشترین کاربرد موتور برق ۹ کیلو وات برای راه‌اندازی دستگاه‌های متوسط برق سه فاز (۳۸۰ ولت) در محیط‌های کارگاهی است. تا جاییکه از این مولد می‌توانیم برای راه‌اندازی تجهیزات مانند بالابر ساختمانی و یا بتونیر در حالت سیار استفاده کنیم. از طرفی با استفاده از برق تکفاز جریان بالای آن راه‌اندازی طیف کامل از دستگاه‌های تکفاز کارگاهی امکان ‌پذیر است. این در حالی است که از توان ۹ کیلو وات این مولدها حتی در مصارف ساختمانی، راه‌اندازی تجهیزات سیار، مراکز خدماتی و درمانی، نهادهای بزرگ اداری و دیتا سنترها و… با هدف نصب یک مولد اضطراری استفاده می‌کنند.

    موتور برق بنزینی 9 کیلووات، سیم پیچ مس

    ویژگی‌های موتور برق ۹ کیلو وات

    موتور برق ۹ کیلو وات یک مولد کارآمد کارگاهی است که برای تولید برق سطح بالا مانند برق سه فاز در کنار برق تک‌فاز طراحی شده ‌است. این مولدها را با استفاده از هر دو نوع موتور بنزین سوز و یا گازوئیل‌سوز (دیزلی) می‌سازند. هر دو نوع این موتورها از نوع تک سیلندر با عملکرد ۴ زمانه هستند که در تمامی آنها از سیستم استارتی برای راه‌اندازی استفاده شده ‌است. موتور این مولدها از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی است و با ظرفیت بیشتر از ۶۰۰ سی‌سی کارایی دارند. همچنین در بخش ژنراتوری آن از سیم‌پیچ‌های تمام مس به ‌همراه سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ (AVR) استفاده شده ‌است. انواع مولدهای ۹ کیلو وات را با استفاده از شاسی‌های چرخ‌دار به‌ همراه دسته ارگونومیک برای حمل‌ونقل ساده در شرایط سیار طراحی می‌کنند. 

    صدای موتور برق ۹ کیلو وات

    ظرفیت بالای موتور و قدرت قابل ‌توجه ۹ کیلو وات از جمله دلایلی است که در افزایش صدای کارکرد مولدهای ۹ کیلو وات تأثیرگذار است. مقدار صدای تولید شده به نوع موتور بنزینی و یا دیزلی بستگی دارد. معمولاً صدای تولید شده مولدهای دیزلی بالاتر و حتی فراتر از ۸۰ دسیبل است. با این ‌وجود صدای کارکرد مولدهای بنزینی نیز مقدار قابل ‌توجه حداقل ۷۳ دسیبل است. این نکته باعث شده تا برخی از برندها این مولدها را با استفاده از کانوپی و کاهش صدای خروجی حین کارکرد آن تولید کنند.

    موتور برق سنسی توان 9 کیلووات، سیم پیچ مس

    قیمت موتور برق ۹ کیلو وات

    قیمت موتور برق ۹ کیلو وات به فاکتورهای گوناگون وابسته است. نوع موتور از انواع دیزلی و یا بنزینی مهمترین فاکتور تعیین ‌کننده محسوب می‌شود. در عین ‌حال بهره‌مندی از برق سه فاز، برق تک‌فاز جریان صنعتی، قابلیت برق DC، سیستم تنظیم و تثبیت اتوماتیک سطح ولتاژ، طراحی با شاسی مقاوم و یا شاسی چرخ‌دار، ظرفیت باک سوخت و قابلیت کار در مدت زمان طولانی از دیگر فاکتورهای کلیدی است که در قیمت نهایی این محصول تأثیرگذار هستند.

    از طرفی مقدار صدای تولید شده و قابلیت نصب کانوپی برای کاهش صدا مناسب نصب در فضاهای خدماتی و ساختمانی عامل تعیین ‌کننده محسوب می‌شود. اما در کل قیمت این مولدهای ۹ کیلو واتی در سطح بالای بازار و کاملاً وابسته به برند سازنده تغییر می‌کند. در حال ‌حاضر برخی برندهای چینی این مولدها را با کیفیت خوب و قیمت مناسب عرضه کرده‌اند.

    سوالات متداول در مورد ژنراتور برق ۹ کیلو واتی

    • از موتور برق ۹ کیلو وات می‌توان برای راه‌اندازی دستگاه جوش استفاده کنیم؟

      همگی مولدهای ۹ کیلو وات از این قابلیت برخوردار نیستند و لازم است که خروجی برق جریان بالای جوشکاری را ساپورت کنند.

    • برای تکمیل سرویس دوره‌ای مولدهای ۹ کیلو وات از چه نوع روغن موتوری استفاده کنیم؟

      این مولدها دارای موتور احتراق تمام ‌عیاری هستند که به مانند تمامی موتورها باید از روغن روانکاری نمره ۴۰ استفاده کنید.

    • برای کاهش صدای تولیدی مولدهای ۹ کیلو واتی چکار کنیم؟

      اگر نسبت ‌به مقدار صدا حساس هستید، توصیه می‌کنیم که از مدل‌های کانوپی شده برندهای مطرح بازار تهیه کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: