خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق 19 کیلو وات

موتور برق 19 کیلووات، بنزینی، دسته چرخ دار

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

       موتور برق ۱۹ کیلو وات چیست؟

    راه‌اندازی تجهیزات الکتریکی و ماشین‌آلات صنعتی و یا باغبانی بحث جدی در تمامی مشاغل است. در سطح کارگاهی، گلخانه‌داری و حتی ساختمان‌های بزرگ با انبوه تجهیزات روبرو هستیم که باید برای تأمین توان الکتریکی پیوسته و مطمئن اقدام کنیم. انواع موتور برق را برای این منظور طراحی کرده‌اند. موتور برق ۱۹ کیلو وات یکی از تیپ‌های قدرتمند، نیمه صنعتی با قابلیت جابجایی ساده است که می‌تواند در بسیاری از فضاهای کارگاهی و باغبانی و… مورد استفاده قرار بگیرد.

    موتور برق ۱۹ کیلو وات را با روش استارتی طراحی می‌کنند و عموماً از موتورهای ۲ سیلندر بنزین سوز و یا دیزلی برخوردار هستند. این توان در مرز فعالیت‌های نیمه ‌صنعتی تا کارخانه‌ای قرار دارد. با ۱۹ کیلو وات توان الکتریکی که عموماً به شکل سه فاز در اختیار شما قرار خواهد گرفت، عملاً می‌توانید هر نوع تجهیز کارگاه‌های ساختمانی، فعالیت‌های باغبانی و یا صنایع سبک در شرایط سیار را راه‌اندازی کنید.

    انواع موتور برق ۱۹ کیلو وات

    موتور برق‌های ۱۹ کیلو وات در سطح فعالیت‌های معمول کارگاهی طراحی‌ شده است و در ساخت آنها از انواع موتورهای احتراق داخلی بنزینی و یا دیزلی استفاده می‌کنند. موتور برق بنزینی ۱۹ کیلو وات مدل متداولی است که شرایط کار در عموم فضاهای کارگاهی را دارد. برای ساخت این مدل‌های بنزینی از موتورهای ۲ سیلندر از نوع ۴ زمانه و هوا خنک که مکانیزم کار تنفس طبیعی دارند، استفاده شده ‌است. عموم این موتورها از نوع استارتی هستند و از قابلیت تولید برق سه فاز پشتیبانی می‌کنند.

    اما تیپ کاملاً صنعتی موتور برق‌های ۱۹ کیلو وات را با استفاده از موتورهای دیزلی طراحی می‌کنند. این موتورها گازوئیل سوز هستند و به مانند مدل‌های بنزینی از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی با عملکرد ۴ زمانه طراحی شده‌اند. با این ‌وجود می‌توانند در مدت زمان طولانی‌تر از مدل‌های بنزینی کار کنند.

    موتور برق بنزینی، استارتی، باطری، با توان خروجی 19 کیلووات، مشکی و زرد رنگ

    کاربرد موتور برق ۱۹ کیلو وات

    موتور برق‌های ۱۹ کیلو وات تیپ کاملاً کاربردی برای پوشش فضاهای کارگاهی خصوصاً کارگاه‌های بزرگ ساختمانی هستند. با استفاده از این مولدهای ۱۹ کیلو واتی به‌ راحتی می‌توانیم بالابرهای ۵۰۰ کیلویی و یا میکسرهای سنگین را راه‌اندازی کنیم. خصوصاً که عموم این مولدها را با قابلیت تولید برق سه فاز طراحی کرده‌اند تا به ‌راحتی شرایط راه‌اندازی تجهیزات صنعتی را داشته باشند. در عین ‌حال می‌توانیم از این مولدها برای آغاز کار موتور پمپ‌های قدرتمند باغبانی و حتی تأمین برق چندین واحد مسکونی استفاده کنیم. در نهایت برخی مدل‌ها با قابلیت راه‌اندازی ATS هستند که برای طراحی سیستم برق اضطراری اداره، فروشگاه‌ها و یا مراکز درمانی کارایی دارند.

    ویژگی‌های موتور برق ۱۹ کیلو وات

    موتور برق‌های ۱۹ کیلو وات را با استفاده از شاسی‌های مقاوم فلزی طراحی می‌کنند. در عین ‌حال این مولدها آن‌قدر بزرگ هستند که برای طراحی شاسی آنها از چرخ استفاده شود. به ‌این ‌ترتیب می‌توانیم آنها را در سطح محیط کارگاهی به‌ راحتی جابجا کنیم.

    تمامی این مولدها را با استفاده از موتورهای ۲ سیلندر طراحی می‌کنند که از آلترناتورهای تمام مس برخوردار هستند. از طرفی این مقدار توان برای فعالیت سنگین کارگاهی است. لذا عموم این مولدها را با امکان خط برق تکفاز صنعتی و سه فاز مستقل طراحی می‌کنند. سیستم AVR جهت کنترل ولتاژ به ‌همراه سنسور تشخیص سطح روغن و قابلیت کارکرد طولانی‌ مدت از دیگر ویژگی‌های موتور برق ۱۹ کیلو وات است. البته مقدار صدای تولید شده این مولدها اندکی زیاد است که با توجه به بنزینی و یا دیزلی بودن مولد تغییر می‌کند.

    صدای موتور برق ۱۹ کیلو وات

    هر اندازه توان موتور برق‌ها بالاتر باشد، به‌ علت استفاده از حجم موتور بالاتر باید انتظار تولید صدای بیشتری نیز داشته باشیم. این موضوع در بحث صدای موتور برق ۱۹ کیلو وات نیز صادق است. در حالت کلی صدای مدل‌های دیزلی از مدل‌های بنزینی بیشتر است و تا حدود ۹۰ دسی‌بل افزایش پیدا می‌کند. مدل‌های بنزینی با حجم صدای نسبتاً متعادل ۷۸ الی ۸۲ دسی‌بل طراحی شده‌اند. البته در نهایت مقدار صدای تولید شده مولدهای ۱۹ کیلو واتی به هنرمندی برند سازنده بستگی دارد. در عین ‌حال برخی برندها از امکان کانوپی برای کاهش مقدار صدا استفاده می‌کنند که در این ‌صورت حجم صدای تولید شده دستگاه تا حدود ۶۵ الی ۷۰ دسی‌بل کاهش پیدا خواهد کرد.

    مولد برق 19 کیلووات، استارتی، مجهز به باطری، دسته، چرخ، موتور بنزینی قدرتمند

    قیمت موتور برق ۱۹ کیلو وات

    قیمت موتور برق ۱۹ کیلو وات تحت تأثیر فاکتورهای گوناگون محاسبه می‌شود. قاعدتاً مهمترین عامل تعیین ‌کننده قیمت این مولدها طراحی بر پایه موتور بنزینی و یا دیزلی است. مدل‌های بنزین سوز از نمونه‌های دیزلی نسبتاً ارزان‌تر هستند؛ اما در تعیین قیمت دستگاه با فاکتورهای دیگری نیز روبرو هستیم. از قبیل مکانیزم طراحی موتور، روش راه‌اندازی، سیستم‌های امنیتی و کنترل ولتاژ، تأمین برق سه فاز، نوع طراحی شاسی و در نهایت امکانات ویژه مانند روش راه‌اندازی اتوماتیک ATS و… است. با تمام این تفاصیل همواره نام و نشان برند سازنده است که سمت‌وسوی قیمت‌گذاری موتور برق ۱۹ کیلو وات را تعیین خواهد کرد.

    سؤالات متداول در مورد ژنراتور ۱۹ کیلو وات

    • حداکثر جریان دهی موتور برق ۱۹ کیلو وات در شرایط مختلف چه مقدار است؟

      در صورت بهره‌مندی از برق تک‌فاز می‌توانید جریانی معادل ۸۶ آمپر را تولید کنید؛ اما در صورت استفاده از مصرف‌ کننده سه فاز این مقدار تا ۳۰ آمپر محدود می‌شود.

    • آیا در این موتور برق شرایط اضطراری اتصال کوتاه و یا جریان کشی زیاد پیش ‌بینی ‌شده است؟

      بله. به ‌جهت قابلیت کاربرد صنعتی، عموم این مولدهای ۱۹ کیلو واتی دارای سیستم قطع کننده مدار از کنترل پنل هستند.

    • از موتور برق 19 کیلو وات برای جوشکاری نیز استفاده می کنند؟

      بله. از مولدهایی که با خروجی صنعتی و قابلیت جریان دهی اینورتر جوشکاری دارند استفاده کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:

    1. چقدر خوبه هر صنفی و تولید کننده ایی اطلاعات اجناس خودشو در اختیار مردم قرار میده تشکر
      1. از توجه شما دوست عزیز سپاس‌گزاریم.