خرید و مشاوره فنی: 33554409-026

موتور برق رونیکس مدل 4707

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق بنزینی رونیکس مدل 4707
  • موتور برق بنزینی رونیکس مدل 4707
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

راه‌اندازی تجهیزات برق تک‌فاز واحدهای سیار کارگاهی و یا تأمین برق در شرایط اضطراری یک فروشگاه و… بحث کاملاً جدی است و لازم است آگاهانه از دستگاه موتور برق مناسب تهیه کنید. اگر قرار است تا در سطح فضاهای سبک کارگاهی دست به کار شوید، قاعدتاً کار با موتور برق ۷ کیلو وات بهترین پیشنهاد است. در این توان کاملاً کاربردی نیز می‌توانید به محصول خوش ‌ساخت موتور برق رونیکس مدل 4707 اعتماد کنید که دستگاهی در کلاس حرفه‌ای برای فعالیت‌های سبک کارگاهی است.

موتور برق رونیکس مدل 4707 تمام ایده‌آل‌ها از دستگاهی با شرایط کار بهینه تولید برق در مواقع اضطراری را دارد. برای ساخت این موتور برق چینی از سیستم آلترناتور تمام مس راندمان بالا و شاسی مقاوم و چرخ‌دار استفاده ‌شده است تا در عمل همگی ویژگی‌های ایده‌آل برای جابه‌جایی و مانور در فضاهای متنوع را داشته باشد.

مشخصات فنی موتور برق رونیکس مدل 4707

رونیکس مدل 4707 یک دستگاه موتور برق بنزینی برای کارهای نیمه‌ سنگین کارگاهی است که قادر است تا ۷ کیلو وات توان الکتریکی برق ۲۲۰ ولت AC را تولید نماید. در این موتور برق رونیکس علاوه ‌بر ۲ عدد خروجی AC از یک عدد خروجی ۱۲ ولت DC نیز استفاده ‌شده است. تمامی خروجی‌ها نیز تحت نظارت سیستم رگولاتور اتوماتیک سطح ولتاژ AVR هستند که قادر است تا در نوسان بار از هر نوع افت ولتاژ جلوگیری کند.

برای ساخت این دستگاه از موتور تک سیلندر و بنزین سوز با عملکرد ۴ زمانه از نوع هوا خنک و تنفس طبیعی استفاده‌ شده که قدرتی معادل ۱۶ اسب بخار را تولید می‌نماید. این موتور به روش استارتی راه‌اندازی می‌شود، اما برای اطمینان از کارکرد در هر شرایطی برای این موتور یک سیستم راه‌انداز هندلی نیز پیش ‌بینی ‌شده است. این دستگاه عملکردی نسبتاً آرام دارد که با توجه به قابلیت کارگاهی با مقدار صدای ۹۰ دسی‌بل کار می‌کند.

موتور برق بنزینی 7000 وات برند رونیکس

جدول مشخصات فنی موتور برق رونیکس مدل 4707

مشخصات فنی بخش موتور
مدلرونیکس مدل 4707
نوع موتورتک سیلندر و ۴ زمانه
قدرت موتور۱۶ اسب‌ بخار
سیستم خنک ‌کنندههوا خنک
نوع سوخت مصرفیبنزینی
ظرفیت مخزن سوخت۲۸ لیتر
ظرفیت مخزن روغن1.1 لیتر
نوع سیم‌پیچتمام مس
مشخصات فیزیکی
وزن دستگاه۸۰ کیلوگرم
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع)۶۰×۵۰×۵۰ سانتی‌متر
چرخ و دستهدارد
میزان صدای تولیدی۹۰ دسی بل
سیستم استارتهندلی، استارتی
میزان کارکرد دستگاه۸ الی ۱۰ ساعت
مشخصات فنی بخش خروجی
توان خروجی۷ کیلو وات
توان ماکزیمم7.8 کیلو وات
نوع برق خروجیDC/AC
ولتاژ خروجی۲۲۰ ولت /  ۱۲ ولت
جریان خروجی۱۶ آمپر
تعداد خروجی DC۱ عدد
تعداد خروجی AC۲ عدد

کاربردهای موتور برق رونیکس مدل 4707

رونیکس مدل 4707 یک دستگاه تولید برق برای فعالیت‌های سبک کارگاهی است. این دستگاه قادر است تا برق ۲۲۰ ولت AC را در توان 7.5 کیلو وات و بدون اعوجاج تولید نماید که برای راه‌اندازی تجهیزات سبک برق تکفاز کارگاهی مناسب است و از طرفی برای کارهای سیار باغبانی و حتی تأمین نیروی فضاهای خدماتی و فروشگاهی کارایی دارد.

قیمت موتور برق رونیکس مدل 4707

رونیکس برند مطرحی در بازار داخل ایران است که محصولات خود را با رعایت بالاترین استانداردهای روز دنیا و مطابق با مدرن‌ترین امکانات البته با قیمت مناسب و کاملاً اقتصادی عرضه کرده ‌است. قیمت موتور برق رونیکس مدل 4707 در جمع میان رده‌های بازار قرار دارد که به نسبت کارایی و کیفیت ساخت و در مقایسه با دیگر مولدهای نیمه ‌سنگین کارگاهی از جمله مطمئن‌ترین و خوش‌قیمت ترین‌های بازار است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: